maandag 15 juli 2013

Liste d'été


De zomer brengt de Big Spender in me naar boven. Van prachtige jurkjes en sandalen tot boeken en spiegelreflex camera's. Mijn bankrekening lijdt al onder al die uitstapjes en terrasjes dus eigenlijk kan ik het gewoon niet veroorloven. Toch blijft het heerlijk om een beetje weg te dromen bij alle mooie spullen waar je naar verlangt.

Gelukkig ga ik twee weken naar Italië waar er mega sale is en heb ik extra vakantiewerk gevonden waar ik lekker extra uurtjes kan maken. Toch ben ik bang dat dit niet samen gaat met het sparen voor het rijbewijs...


1. Cocktail jurk Mint&Berry €50,- @Zalando.nl Wat houd ik van Mint&Berry! De kleren zijn zo mooi en zeer goede kwaliteit. Nu ben ik helemaal verliefd geworden op dit cocktailjurkje in het wit. 
2. HEMA e-reader €90,-  Hema is top en dit zal dan ook wel een top deal zijn. Toch wil ik nog even wachten tot de e-readers wat in prijs zakken. Een Be-Book schijnt ook al goed te zijn voor een klein prijsje maar ik vind deze zo'n luxe uitstraling hebben.
3. Garmin GPS horloge Forerunner €130,- @Sporthorloges.nl Welke hardloper wil nou geen hardloop horloge? 
4. Onderwaterbehuizing Canon IXUS 115 €55.- @Beslist.nl Kekke onderwaterkiekjes maken!
5. KIOMI sandalen €35,- @Zalando.nl Oooh zo mooi! Gelukkig hebben ze in Italië prachtige schoenenwinkeltjes en kan ik vast een goede look-a-like vinden. En anders zijn deze heel makkelijk te bestellen! :)


Natuurlijk heb ik al een aantal mooie items van mijn lijstje af kunnen strepen. En als echte koopjesjager voor een klein prijsje:

- Grijze shopper €15,- bij een klein tassenwinkeltje in het centrum
- Hardloop legging van Asics €25,- 
- Douwe Egberts koffiefilterset €9,- bij de Kruidvat
- Verloren in de Nacht van Eileen Carr €8,- bij de Bruna (Amber serie)

Ik loop zoveel beter met mijn hardlooplegging (ugh). Nou het loopt in ieder geval een stuk lekkerder! Ik heb er heel lang over getwijfeld of ik het wel nodig vond, maar het is zeker een goede koop geweest (vooral omdat 'ie zo afgeprijsd was). Een nieuwe tas was zeer nodig en gelukkig hebben wij een klein tassenwinkeltje in de stad waar ze de tassen voor vijftien euro buiten hangen. Ik ben verzot op die winkel. Natuurlijk had ik leesvoer nodig voor mijn vakantie zomenteen en dit boek sprak me heel erg aan. Mega spannend volgens de recensies, dus ik ben benieuwd.

Hebben jullie nog een zomerverlanglijstje? Of droom je het hele jaar door van deze hebbe dingetjes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je lieve reactie! x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...