woensdag 7 augustus 2013

Holiday Zen

Wat is het heerlijk rustig in mijn roze leventje op het moment. Mars en ik zijn terug van anderhalf weekje Italië en allebei lekker aan het werk (ik wat minder dat hij, maar dat is alleen omdat ik liever lui dan moe ben ik mijn zomerstop).

Mijn dag bestaat vooral uit wakker worden om half zeven en Marcel "werkse" kussen, verder slapen tot een uur of half negen en dan de keuze maken tussen werken of een boek pakken en op de bank liggen met een kopje thee. Ik heb het huis helemaal voor mezelf en ik geniet van de rust.

Aan de andere kant verveel ik me ook stierlijk, al mijn series zijn met zomervakantie! Geen Pretty Little Liars, geen Glee, geen Vampire Diaries geen Awkward. Waarom? Waarom moeten ze allemaal tussen juni en september van de buis verdwijnen? Wat blijft er dan over om te kijken?!

Dus lees ik drie boeken door elkaar heen, snuffel ik blogjes af en doe ik weer een beetje inspiratie op om te schrijven. Maar ik blijf nog even zen voor een tijdje, dus als jullie minder van me horen, dan weet je wat ik uitspook. Helemaal niets dus!

Fijne vakantie's en tot snel ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je lieve reactie! x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...