woensdag 10 juli 2013

Spending my time like a Millionair


Yes ik heb vakantie! Ik kan op het moment heel weinig werken en verveel me thuis dus de pleuris. Ook is mijn bankrekening aan het krimpen in plaats van stijgen van al die heerlijke koopjes en vrije tijd. Gelukkig heb ik ook het sporten hervonden en werd het in Nederland eindelijk lekker weer! 


De laatste paar weekenden heb ik heel veel opgepast. Eerst een middagje hier, dan een nacht daar. Gelukkig vermaak ik me altijd wel tijdens het oppassen. Lekker een bakkie koffie en De Beste Singer-Songwriter terugkijken, vaak met kippenvel op de bank. Mijn overall favoriet is Maaike. Zij is een woordentovenaar en ze raakt me elke keer op een diep plekje in mij waarvan ik het bestaan soms nog niet wist. Luister hier mijn favoriete nummer van haar: "dat ik je mis".


Examenfeestjes, kroegentocht en terrassenjacht, van dit weer krijg ik de alcohol kriebels! De laatste weken heb ik aardig wat goede feestjes gehad. De BYOB party waar we met 200 man in een huis zijn gepropt, meidenavond op het terras met de afsluiter in de kroeg (expres niet degene waar Matsoe-Matsoe draaide ugh) en er staan nog een aantal goede party's op de planning!


Feeling hot hot hot met 26 graden buiten hardlopen! Maar toch krijg ik het voor elkaar om elke training uit te lopen met succes. Met dit weer schud ik niet zomaar de 4km uit mijn mouw, maar de 3 gaat al zeer goed. Ik zat vanmorgen dan ook vol trots voor de computer toen ik mijn award ontving! I did 50K in ongeveer vier maanden! Op naar de 100K voor mijn goal dit jaar!

Ook heb ik sinds kort Insanity ondervonden. Oef! Ik heb nog nooit zo'n spierpijn gehad! De pijn hield drie dagen aan en ik liep voor twee dagen zo krom als een oud omaatje! Nu nog een goede plek ik huis vinden om die gekke moves uit te voeren, want ik mijn kamer schop ik overal tegenaan.

Ook lekker vakantie aan het vieren? Geniet in ieder geval van het lekkere weer!

2 opmerkingen:

  1. OMG Insanity is zooo zwaar! Ik heb het toen een paar dagen volgehouden en toen dacht ik, weet je, het is mooi geweest, ik ga lekker buiten hardlopen en fietsen ;) Nu zou ik willen dat ik nog kon hardlopen, maar gelukkig kan ik wel fietsen. Geniet van je zomer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heerlijk, geniet ervan!! Leuk foto overzichtje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie! x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...