vrijdag 29 november 2013

Friday's Fan Momentje #3


Heeeeet is weer vrijdaaaag! Dit betekend voor sommigen weekend en voor anderen nog de laatste loodjes voor het weekend. Dus voor beide heeft het in ieder geval iets met weekend te maken :). Deze vrijdag ben ik weer ontzettend fan! En dan vooral van plannen, de premiere van Catching Fire en een goofy nieuwe app. 

PINTEREST - Goodies voor het plannen

Wanneer het nieuwe semester begint maak ik altijd een lijstje met goede voornemens. Dit keer stond het beter plannen op de agenda dus ben ik opzoek gegaan naar inspiratie. Gelukkig is er op Pinterest genoeg pinspiratie te vinden voor gratis goodies die het studentenleven een stuk makkelijker maken. Check hier mijn bord voor de links!

FILM - The Hunger Games: Catching Fire



Samen met mijn bestie mocht ik vorige week donderdag naar de aller beste film allertijden. WAUW, wat een te gekke voorstelling was dat! Ik heb nog nooit zo'n goede boekverfilming gezien. Voor diegene die het boek hebben gelezen; ik miste alleen het horloge van Plutarch Heavensbee. Voor alle anderen, ga deze film zo snel mogelijk bekijken. Echt weer een pareltje op het doek.

APP - Hay Day

Oeps, ik ben een klein beetje verslaafd geraakt en deze nieuwe Android App. De Apple gebruikers onder ons kende deze game al, maar voor mij was 'ie compleet nieuw. Jij bent de nieuwe boer in 't dorp en knapt de schuur op, koopt een aantal kippen en gaat graan verbouwen. Met elke actie ga je langzamerhand een level omhoog en krijg je steeds nieuwe uitdagingen. Heerlijk goofy, maar daar houd ik van!

Q: Hebben jullie Catching Fire al gezien? Wat vonden jullie ervan?


bron afbeeldingen: 1/2/3/4

2 opmerkingen:

  1. Ga hopelijk morgen naar Catching Fire en heb er zo-veel zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lijkt die app nog leuk! Ga ik meteen eens downloaden.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je lieve reactie! x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...