woensdag 19 februari 2014

Courir: Hollen in 2014


Ik heb het allermooiste cadeau voor een hardloopster gekregen voor mijn verjaardag. Nouja, ik vind het het allermooiste cadeau. Een Garmin Forerunner 110W! Het is een prachtig licht grijs sporthorloge met natuurlijk een streepje (jullie mogen raden welke kleur). Elke keer als ik naar mijn horloge kijk wil ik gaan hardlopen. Soms wat meer dan anders, maar ik krijg de smaak te pakken. Helemaal naar mijn allereerste 5K!


Drie runs in februari tot nu toe vind ik een goed begin. Als ik mijn runs plan, dan ga ik ook echt een stuk lopen. Ook mijn nieuwe mantra: "bikini, bikini, bikini" werkt bevorderlijk om 's ochtends een uurtje eerder op te staan. Daarnaast heb ik een doel gesteld voor 2014, want 2014 is mijn jaar. Ik ga dit jaar driehonderd kilometer lopen. Bloed, zweet en tranen meegerekend. Ook moet en zal ik dit jaar meedoen aan een run van vijf km ergens in Nederland. 

Vrijdag staat run nummer twee van deze week ingepland. Gister ging het echt klote en ik heb ontzettend last van spierpijn. Je moet er wat voor over hebben zeggen ze.

Q: WAT IS JULLIE MANTRA TIJDENS HET SPORTEN? 

2 opmerkingen:

Dankjewel voor je lieve reactie! x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...