woensdag 3 april 2013

Photo's de la Vie: #mars

Maart was een maand vol kou en snottebellen. Ook van stageweken, bakken werk voor school en openbaringen. Maart was de maand dat mijn beste vriend achttien werd en dat Marcel en ik ons twee-en-een-half-jaarlijks jubileum vierde. In maart at ik misschien nog wel meer lekkers dan in december en was ik halverwege al door mijn stufi heen :).

 De enige mooie dag van de maand Maart. Dinsdag, stage dag, om half acht lopend naar mijn stage adres met een dikke sjaal om. Toch deed die ene dag me ontzettend goed!
 Ik shopte bij Mint & Berry en maakt voor het eerst sinds lange tijd weer een foto van mezelf. Mijn probleem met opmaken in de ochtend is dat ik er altijd te lang over doe en dus moet haasten voor de trein.

 Ik ging heerlijke High Tea'en met m'n vriendinnetje Lotte die ik al een half jaar niet meer had gezien! We hebben daar tot half 6 gezeten. Tja, je hebt dan ook zóveel bij te praten! Ongeveer elk tussenuur gingen we wel lang een supermarkt, vind het dan ook niet zo gek dat mijn pinpas op gegeven moment zei: "sorry Eva, ik doe het voorlopig niet meer"
 Maart zat vol plezier! Ons kleine neefje Milan werd geboren, dus we mochten op kraamvisite! We spraken een avond af met ons weder koppel Manouk en Henry voor een avondje The Impossible en Desperados met citroen. Oh ja, en ik ging bowlen met m'n werk.
 M'n moeder heeft gelijk, ik maak te veel foto's van eten! Maar het is ook zooooo lekker! We haalde voor de eerste keer sushi bij de nieuwe sushi boer in het dorp. Ik at voor het eerst bij King's of Ribs waar ik al over vertelde en Marcel en ik gingen uiteten bij de Griek omdat we zoveel van elkaar houden. En we houden van lamskoteletjes.
 Mijn stageklas schreef brieven naar de stageklas van mijn klasgenootje en we hebben genoten van de verhalen. Deze brief is van de stoerste knul uit mijn klas die later een kinderopvang wil beginnen. Teeeee cute! Ook moest ik rekentoetsen, taaltoetsen, aardrijkskundetoetsen en dictee's nakijken.

Een leuke foto van Marcel en mij, ik verlang naar de zomer! Mumford & Sons met Where Are You Now en een mummie uit het museum van Oudheid in Leiden! (dat is trouwens echt een aanrader, pabo studenten mogen gratis naar binnen)

Vind je een keer in de maand een update te weinig? Volg me dan op Instagram of Twitter @evarosbergen.

P.S Moet ik vaker een outfitpost doen?

♥|bloglovin'|facebook|instagram|pinterest|twitter|♥

1 opmerking:

Dankjewel voor je lieve reactie! x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...