zondag 12 mei 2013

Terug van weggeweest: Espanja!


Hola Muchachos y Muchachas!

Ik ben lekker weggeweest is de meivakantie. Samen met Marcel en mijn familie heb ik een heerlijk weekje zon en avontuur gehad. We kwamen aan in de regen maar het weer knapte al snel op. Gelukkig was er een groot shopping center in Finestrat waar ik de Zara onveilig heb gemaakt. Ook heb ik eindelijk een nieuwe zonnebril van Polaroid!

We zijn wezen karten, quadden en bakken in de zon. We hebben een mooi kasteeltje gezien boven op de berg en zijn elke avond uit eten geweest. Sorry fitforsummer challenge, maar daar heb ik me écht niet aan gehouden.

De eigenaren van de appartementen in Residence Bouganville waren echt super lief. Ze kwamen met een heerlijk drankje aan en ik heb de hele week niets anders meer gedronken. 1/3 rode wijn, 2/3 lemon en lime en een klein beetje citroensap. In een woord de-lic-ious!

Binnenkort een paar leuke hotspots in Benidorm en La Nucia voor jullie op het menu en uitgebreide informatie over de appartementen en de omgeving, dus houd de site in de gaten! Hier alvast wat vakantiekiekjes om jullie lekker te maken!







Wat zouden jullie nog graag willen weten over mijn Spaanse week? Recepten/shoplog/uitjes?

3 opmerkingen:

Dankjewel voor je lieve reactie! x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...